loading...
آخرین قیمت طلا در بازار ایران
بوت بازدید : 151 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم

خلاصه اي از مطلب :

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با درد و مصدوميت بازي کردم اما درد مصدوميتم زياد شده به طوري که حتي راه رفتن هم برايم سخت شده است.


ادامه اين مطلب : بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم - جام نيوز

10 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با درد و مصدوميت بازي کردم اما درد مصدوميتم زياد شده به طوري که حتي ...

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم - اخبار فارسي

10 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با درد و مصدوميت بازي کردم اما درد مصدوميتم زياد شده به طوري که حتي ...

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم | از دقيقه - قطره

9 ساعت قبل ... از دقيقه 10 بازي با پديده تا پايان بازي با درد و مصدوميت بازي کردم اما درد مصدوميتم زياد شده به طوري که حتي راه رU.

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم / جام نيوز

9 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با درد و مصدوميت بازي کردم اما درد مصدوميتم زياد شده به طوري که حتي ...

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم-جام نيوز|خبرپو

10 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با درد و مصدوميت بازي کردم اما درد مصدوميتم زياد شده به طوري که حتي ...

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم عصر چهارشنبه ...

10 ساعت قبل ... پرسپوليس فوتبال بازي عصر چهارشنبه چهاردهم مرداد ماه 1394 خبر بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم | خبرخوان ساعت ...

9 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با درد و مصدوميت بازي کردم اما درد مصدوميتم زياد شده به طوري که حتي ...

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم

3 روز پيش ... برهاني و رحمتي بازيکناني تاثيرگذار براي استقلال هستند ريوالدو:مي توانم بازي کنم ولي صد در صد آماده نيستم/مو هايم را تراشيدم چون تهران خيلي ...

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم|کفشگري ...

10 ساعت قبل ... کفشگري؛ بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي : جام نيوز - فست نيوز

فست نيوز يک سيستم خبري فوري براي نشر اخبار است. ... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم - جام نيوز - 1 ساعت پيش; » برانکو: يک مصدوم و يک ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين وضعيت ? مهاجم خارجي جديد پرسپوليس و استقلال

6 ساعت قبل ... آخرين وضعيت ? مهاجم خارجي جديد پرسپوليس و استقلال. ... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم · تصاوير/ راه اندازي پرسرعت ترين ...

آدرس : کليک کنيد
استقلال نيوز

ويدئو/ چهار صحنه از عصبانيت غير قابل کنترل تنيسور در حين بازي ..... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم · افشاگري افشارزاده از برخي اتفاقات  ...

آدرس : کليک کنيد
ايسنا - درخشان: شايد پرسپوليس را طلسم کرده‌ باشند!

7 فوريه 2015 ... واقعا نمي‌دانم چه کار بايد کنم. ... ما فقط به خاطر بدشانسي يا طلسم نتوانستيم در اين بازي ها پيروز شويم. ... گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام داده‌ام و تا روزي هم که ... پس بنابراين تابع تصميمات مديريت باشگاه هستم.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: ميلاد کمنداني: با بدشانسي توپم گل نشد/ همه ديدند پرسپوليس ...

4 روز پيش ... ??:?? ميلاد کمنداني: با بدشانسي توپم گل نشد/ همه ديدند پرسپوليس چقدر خوب است; ??:?? کامل: نمي‌دانم قطع بازي در دقيقه ?? چه قانوني است! ..... واقعا از اين بابت ناراحت هستم. وي افزود: همه ديدند که پر‌سپوليس ديروز چقدر خوب بازي کرد. ... آينده‌اي که براي خود متصور است گفت: دوست دارم براي تيم ‌ملي کشورم بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
عوارض استفاده از عينک هاي آفتابي غيراستاندارد

10 ساعت قبل ... ... داعش به عناصر خود · بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم ... دکتر علي ميرزاجاني در افتتاحيه هجدهمين کنگره اپتومتري ايران که ...

آدرس : کليک کنيد
عکس/ تصادفي که نصف پرادو را برد! - صداي قزوين

9 ساعت قبل ... بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم. * افشاگري افشارزاده از ... شيوه جديد خودروسازان براي جلوگيري از افت قيمت خودرو/ پيش .

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم|کفشگري ...

10 ساعت قبل ... کفشگري؛ بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي : جام نيوز - فست نيوز

فست نيوز يک سيستم خبري فوري براي نشر اخبار است. ... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم - جام نيوز - 1 ساعت پيش; » برانکو: يک مصدوم و يک ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين وضعيت ? مهاجم خارجي جديد پرسپوليس و استقلال

6 ساعت قبل ... آخرين وضعيت ? مهاجم خارجي جديد پرسپوليس و استقلال. ... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم · تصاوير/ راه اندازي پرسرعت ترين ...

آدرس : کليک کنيد
استقلال نيوز

ويدئو/ چهار صحنه از عصبانيت غير قابل کنترل تنيسور در حين بازي ..... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم · افشاگري افشارزاده از برخي اتفاقات  ...

آدرس : کليک کنيد
ايسنا - درخشان: شايد پرسپوليس را طلسم کرده‌ باشند!

7 فوريه 2015 ... واقعا نمي‌دانم چه کار بايد کنم. ... ما فقط به خاطر بدشانسي يا طلسم نتوانستيم در اين بازي ها پيروز شويم. ... گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام داده‌ام و تا روزي هم که ... پس بنابراين تابع تصميمات مديريت باشگاه هستم.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: ميلاد کمنداني: با بدشانسي توپم گل نشد/ همه ديدند پرسپوليس ...

4 روز پيش ... ??:?? ميلاد کمنداني: با بدشانسي توپم گل نشد/ همه ديدند پرسپوليس چقدر خوب است; ??:?? کامل: نمي‌دانم قطع بازي در دقيقه ?? چه قانوني است! ..... واقعا از اين بابت ناراحت هستم. وي افزود: همه ديدند که پر‌سپوليس ديروز چقدر خوب بازي کرد. ... آينده‌اي که براي خود متصور است گفت: دوست دارم براي تيم ‌ملي کشورم بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
عوارض استفاده از عينک هاي آفتابي غيراستاندارد

10 ساعت قبل ... ... داعش به عناصر خود · بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم ... دکتر علي ميرزاجاني در افتتاحيه هجدهمين کنگره اپتومتري ايران که ...

آدرس : کليک کنيد
عکس/ تصادفي که نصف پرادو را برد! - صداي قزوين

9 ساعت قبل ... بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم. * افشاگري افشارزاده از ... شيوه جديد خودروسازان براي جلوگيري از افت قيمت خودرو/ پيش .

آدرس : کليک کنيد
بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم|کفشگري ...

10 ساعت قبل ... کفشگري؛ بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه ?? بازي با پديده تا پايان بازي با ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي : جام نيوز - فست نيوز

فست نيوز يک سيستم خبري فوري براي نشر اخبار است. ... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم - جام نيوز - 1 ساعت پيش; » برانکو: يک مصدوم و يک ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين وضعيت ? مهاجم خارجي جديد پرسپوليس و استقلال

6 ساعت قبل ... آخرين وضعيت ? مهاجم خارجي جديد پرسپوليس و استقلال. ... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم · تصاوير/ راه اندازي پرسرعت ترين ...

آدرس : کليک کنيد
استقلال نيوز

ويدئو/ چهار صحنه از عصبانيت غير قابل کنترل تنيسور در حين بازي ..... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم · افشاگري افشارزاده از برخي اتفاقات  ...

آدرس : کليک کنيد
ايسنا - درخشان: شايد پرسپوليس را طلسم کرده‌ باشند!

7 فوريه 2015 ... واقعا نمي‌دانم چه کار بايد کنم. ... ما فقط به خاطر بدشانسي يا طلسم نتوانستيم در اين بازي ها پيروز شويم. ... گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام داده‌ام و تا روزي هم که ... پس بنابراين تابع تصميمات مديريت باشگاه هستم.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: ميلاد کمنداني: با بدشانسي توپم گل نشد/ همه ديدند پرسپوليس ...

4 روز پيش ... ??:?? ميلاد کمنداني: با بدشانسي توپم گل نشد/ همه ديدند پرسپوليس چقدر خوب است; ??:?? کامل: نمي‌دانم قطع بازي در دقيقه ?? چه قانوني است! ..... واقعا از اين بابت ناراحت هستم. وي افزود: همه ديدند که پر‌سپوليس ديروز چقدر خوب بازي کرد. ... آينده‌اي که براي خود متصور است گفت: دوست دارم براي تيم ‌ملي کشورم بازي کنم.

آدرس : کليک کنيد
عوارض استفاده از عينک هاي آفتابي غيراستاندارد

10 ساعت قبل ... ... داعش به عناصر خود · بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم ... دکتر علي ميرزاجاني در افتتاحيه هجدهمين کنگره اپتومتري ايران که ...

آدرس : کليک کنيد
عکس/ تصادفي که نصف پرادو را برد! - صداي قزوين

9 ساعت قبل ... بدشانس هستم که نمي توانم براي پرسپوليس بازي کنم. * افشاگري افشارزاده از ... شيوه جديد خودروسازان براي جلوگيري از افت قيمت خودرو/ پيش .

آدرس : کليک کنيد
درخشان: شايد پرسپوليس را طلسم کرده‌ باشند! تابع تصميم باشگاه هستم

7 فوريه 2015 ... وقتي توپ‌هايمان به گل تبديل نشد با خودم فکر کردم و گفتم شايد تيمم ... مشکلات حال حاضر پرسپوليس بازيکنان نيستند و بدشانسي است که دست از سر ما بر نمي‌دارد . او در ادامه تصريح کرد: اگر ما يک بازي تدافعي را به نمايش مي گذاشتيم و ... گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام داده‌ام و تا روزي هم که در ...

آدرس : کليک کنيد
کفشگري: از دقيقه ?? بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم - اخبار ما

18 ساعت قبل ... کفشگري: از دقيقه 10 بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم/ راه رفتن برايم ... من واقعا بازيکن بدشانسي هستم که در اين مقطع از فصل و در حالي که بايد براي پرسپوليس بازي کنم اما به دليل مصدوميت اين بازي را از دست دادم. ... از امروز صبح درد من خيلي بيشتر شده و متاسفانه نمي‌توانم در اهواز پرسپوليس را همراهي کنم.

آدرس : کليک کنيد
شکل و شمايل ناخن گوياي شخصيت شماست+عکس

8 ساعت قبل ... عکس / کولي دادن بازيکن گرفتار پرسپوليس به دو دخترش · عکس/ ... جان کري[] بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم[] شکل و شمايل ...

آدرس : کليک کنيد
از دقيقه 10 بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم - فارس

19 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه 10 بازي با پديده تا پايان ... من واقعا بازيکن بدشانسي هستم که در اين مقطع از فصل و در حالي که بايد براي ... من خيلي بيشتر شده و متاسفانه نمي‌توانم در اهواز پرسپوليس را همراهي کنم.

آدرس : کليک کنيد
اخبار داغ ورزشي - جوان ايراني

فصل گذشته من ? گل و ?? پاس گل داشتم بايد تلاش کنم که آمار گل هايم را بالا ببرم . فکر مي... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم. سرويس ورزشي ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش سوشا مکاني به اخراج صادقيان: در پرسپوليس مشکلات بزرگتر ...

28 آوريل 2015 ... اميدوارم که اين چند تا بازي را به سلامت پشت سر بگذاريم.با شناختي که من از کادر فني پيدا کردم مطمئن هستم براي فصل جديد يک ... نمي دانم يا از خوش شانسي، يا بدشانسي من است. آدم بد داستان پرسپوليس هميشه من هستم. مکاني درباره اخراج پيام صادقيان از پرسپوليس گفت: من نمي توانم در باره اين موضوع اظهار نظر کنم.

آدرس : کليک کنيد
ناگفته هاي اسکوچيچ براي خبرآنلاين؛عاشقانه ها،غبار اهواز و درد مهلکي ...

19 آوريل 2015 ... با اسكوچيچ درمورد شرايط فولاد و اتفاقاتي كه اين فصل براي تيمش رخ داد صحبت كرده‌ايم. ... در کل زندگي من نرمال بوده، شايد مهمترين نقطه بدشانسي من در زندگي ، از دست دادن مادرم در ... من متفاوت هستم، ولي خاص نيستم، نمي توانم شعبده بازي کنم. .... البته نمي دانم چرا براي پرسپوليس نمي گويند، لابد استقلالي هستيد؟

آدرس : کليک کنيد
مهدي دغاغله | ورزش 3

دغاغله: مي خواهم با اسکوچيچ تاريخ را تکرار کنم 1394/04/14. مهاجم فصل گذشته پرسپوليس که در اين تيم خيلي بدشانسي آورد و از ابتدا مصدوميت مانع بازي اش شد و سپس به دلايلي روي نيمکت نشست، براي ليگ پانزدهم راهي ... مهدي دغاغله بازيکن پرسپوليس که با تغيير سه مربي کمتر فرصت بازي پيدا کرده عنوان کرد هرگز کساني را ...

آدرس : کليک کنيد
درخشان: شايد پرسپوليس را طلسم کرده‌ باشند! تابع تصميم باشگاه هستم

7 فوريه 2015 ... وقتي توپ‌هايمان به گل تبديل نشد با خودم فکر کردم و گفتم شايد تيمم ... مشکلات حال حاضر پرسپوليس بازيکنان نيستند و بدشانسي است که دست از سر ما بر نمي‌دارد . او در ادامه تصريح کرد: اگر ما يک بازي تدافعي را به نمايش مي گذاشتيم و ... گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام داده‌ام و تا روزي هم که در ...

آدرس : کليک کنيد
کفشگري: از دقيقه ?? بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم - اخبار ما

18 ساعت قبل ... کفشگري: از دقيقه 10 بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم/ راه رفتن برايم ... من واقعا بازيکن بدشانسي هستم که در اين مقطع از فصل و در حالي که بايد براي پرسپوليس بازي کنم اما به دليل مصدوميت اين بازي را از دست دادم. ... از امروز صبح درد من خيلي بيشتر شده و متاسفانه نمي‌توانم در اهواز پرسپوليس را همراهي کنم.

آدرس : کليک کنيد
شکل و شمايل ناخن گوياي شخصيت شماست+عکس

8 ساعت قبل ... عکس / کولي دادن بازيکن گرفتار پرسپوليس به دو دخترش · عکس/ ... جان کري[] بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم[] شکل و شمايل ...

آدرس : کليک کنيد
از دقيقه 10 بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم - فارس

19 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه 10 بازي با پديده تا پايان ... من واقعا بازيکن بدشانسي هستم که در اين مقطع از فصل و در حالي که بايد براي ... من خيلي بيشتر شده و متاسفانه نمي‌توانم در اهواز پرسپوليس را همراهي کنم.

آدرس : کليک کنيد
اخبار داغ ورزشي - جوان ايراني

فصل گذشته من ? گل و ?? پاس گل داشتم بايد تلاش کنم که آمار گل هايم را بالا ببرم . فکر مي... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم. سرويس ورزشي ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش سوشا مکاني به اخراج صادقيان: در پرسپوليس مشکلات بزرگتر ...

28 آوريل 2015 ... اميدوارم که اين چند تا بازي را به سلامت پشت سر بگذاريم.با شناختي که من از کادر فني پيدا کردم مطمئن هستم براي فصل جديد يک ... نمي دانم يا از خوش شانسي، يا بدشانسي من است. آدم بد داستان پرسپوليس هميشه من هستم. مکاني درباره اخراج پيام صادقيان از پرسپوليس گفت: من نمي توانم در باره اين موضوع اظهار نظر کنم.

آدرس : کليک کنيد
ناگفته هاي اسکوچيچ براي خبرآنلاين؛عاشقانه ها،غبار اهواز و درد مهلکي ...

19 آوريل 2015 ... با اسكوچيچ درمورد شرايط فولاد و اتفاقاتي كه اين فصل براي تيمش رخ داد صحبت كرده‌ايم. ... در کل زندگي من نرمال بوده، شايد مهمترين نقطه بدشانسي من در زندگي ، از دست دادن مادرم در ... من متفاوت هستم، ولي خاص نيستم، نمي توانم شعبده بازي کنم. .... البته نمي دانم چرا براي پرسپوليس نمي گويند، لابد استقلالي هستيد؟

آدرس : کليک کنيد
مهدي دغاغله | ورزش 3

دغاغله: مي خواهم با اسکوچيچ تاريخ را تکرار کنم 1394/04/14. مهاجم فصل گذشته پرسپوليس که در اين تيم خيلي بدشانسي آورد و از ابتدا مصدوميت مانع بازي اش شد و سپس به دلايلي روي نيمکت نشست، براي ليگ پانزدهم راهي ... مهدي دغاغله بازيکن پرسپوليس که با تغيير سه مربي کمتر فرصت بازي پيدا کرده عنوان کرد هرگز کساني را ...

آدرس : کليک کنيد
درخشان: شايد پرسپوليس را طلسم کرده‌ باشند! تابع تصميم باشگاه هستم

7 فوريه 2015 ... وقتي توپ‌هايمان به گل تبديل نشد با خودم فکر کردم و گفتم شايد تيمم ... مشکلات حال حاضر پرسپوليس بازيکنان نيستند و بدشانسي است که دست از سر ما بر نمي‌دارد . او در ادامه تصريح کرد: اگر ما يک بازي تدافعي را به نمايش مي گذاشتيم و ... گفت: تمام تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام داده‌ام و تا روزي هم که در ...

آدرس : کليک کنيد
کفشگري: از دقيقه ?? بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم - اخبار ما

18 ساعت قبل ... کفشگري: از دقيقه 10 بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم/ راه رفتن برايم ... من واقعا بازيکن بدشانسي هستم که در اين مقطع از فصل و در حالي که بايد براي پرسپوليس بازي کنم اما به دليل مصدوميت اين بازي را از دست دادم. ... از امروز صبح درد من خيلي بيشتر شده و متاسفانه نمي‌توانم در اهواز پرسپوليس را همراهي کنم.

آدرس : کليک کنيد
شکل و شمايل ناخن گوياي شخصيت شماست+عکس

8 ساعت قبل ... عکس / کولي دادن بازيکن گرفتار پرسپوليس به دو دخترش · عکس/ ... جان کري[] بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم[] شکل و شمايل ...

آدرس : کليک کنيد
از دقيقه 10 بازي با پديده با مصدوميت بازي کردم - فارس

19 ساعت قبل ... هافبک تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از دقيقه 10 بازي با پديده تا پايان ... من واقعا بازيکن بدشانسي هستم که در اين مقطع از فصل و در حالي که بايد براي ... من خيلي بيشتر شده و متاسفانه نمي‌توانم در اهواز پرسپوليس را همراهي کنم.

آدرس : کليک کنيد
اخبار داغ ورزشي - جوان ايراني

فصل گذشته من ? گل و ?? پاس گل داشتم بايد تلاش کنم که آمار گل هايم را بالا ببرم . فکر مي... بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم. سرويس ورزشي ...

آدرس : کليک کنيد
واکنش سوشا مکاني به اخراج صادقيان: در پرسپوليس مشکلات بزرگتر ...

28 آوريل 2015 ... اميدوارم که اين چند تا بازي را به سلامت پشت سر بگذاريم.با شناختي که من از کادر فني پيدا کردم مطمئن هستم براي فصل جديد يک ... نمي دانم يا از خوش شانسي، يا بدشانسي من است. آدم بد داستان پرسپوليس هميشه من هستم. مکاني درباره اخراج پيام صادقيان از پرسپوليس گفت: من نمي توانم در باره اين موضوع اظهار نظر کنم.

آدرس : کليک کنيد
ناگفته هاي اسکوچيچ براي خبرآنلاين؛عاشقانه ها،غبار اهواز و درد مهلکي ...

19 آوريل 2015 ... با اسكوچيچ درمورد شرايط فولاد و اتفاقاتي كه اين فصل براي تيمش رخ داد صحبت كرده‌ايم. ... در کل زندگي من نرمال بوده، شايد مهمترين نقطه بدشانسي من در زندگي ، از دست دادن مادرم در ... من متفاوت هستم، ولي خاص نيستم، نمي توانم شعبده بازي کنم. .... البته نمي دانم چرا براي پرسپوليس نمي گويند، لابد استقلالي هستيد؟

آدرس : کليک کنيد
مهدي دغاغله | ورزش 3

دغاغله: مي خواهم با اسکوچيچ تاريخ را تکرار کنم 1394/04/14. مهاجم فصل گذشته پرسپوليس که در اين تيم خيلي بدشانسي آورد و از ابتدا مصدوميت مانع بازي اش شد و سپس به دلايلي روي نيمکت نشست، براي ليگ پانزدهم راهي ... مهدي دغاغله بازيکن پرسپوليس که با تغيير سه مربي کمتر فرصت بازي پيدا کرده عنوان کرد هرگز کساني را ...

آدرس : کليک کنيد



بدشانس هستم که نمي‌توانم براي پرسپوليس بازي کنم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1625
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 314
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 486
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,476
  • بازدید ماه : 1,476
  • بازدید سال : 40,806
  • بازدید کلی : 748,113