loading...
آخرین قیمت طلا در بازار ایران
بوت بازدید : 133 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند

خلاصه اي از مطلب :

«ايوان ريدلي»، روزنامه‌نگار بريتانيايي، است که در سال 2001 در جريان سفر به افغانستان توسط طالبان مدت‌زماني به اسارت گرفته شد، در مصاحبه اي به آن روايت آن دوران پرداخته است.


ادامه اين مطلب : به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند - خبرگزاري دانشجو

10 ساعت قبل ... «ايوان ريدلي»، روزنامه‌نگار بريتانيايي، است که در سال 2001 در جريان سفر به افغانستان توسط طالبان مدت‌زماني به اسارت گرفته شد، در مصاحبه اي ...

آدرس : کليک کنيد
به خاطر دفاع از احمدي نژاد مرا تهديد مي کردند+عکس | «ايوان - قطره

9 ساعت قبل ... به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي کردند ... سايت تابناک:امثال دولت احمدي نژاد درفضايي شکل مي گبردکه خردمندان سکوت کنند و بي ...

آدرس : کليک کنيد
به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند - شهرخبر

10 ساعت قبل ... به گزارش گروه فضاي مجازي «خبرگزاري دانشجو»، اين روزنامه‌نگار بريتانيايي در حالي که احمدي‌نژاد را نماينده «طبقه کارگر» و «دهقانان» ايران مي‌داند و ...

آدرس : کليک کنيد
به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند ظهر پنجشنبه 15 ...

10 ساعت قبل ... دفاع افغانستان سفر تهديد ظهر پنجشنبه پانزدهم مرداد ماه 1394 خبر به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند.

آدرس : کليک کنيد
به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي کردند

«ايوان ريدلي»، روزنامه نگار بريتانيايي، است که در سال 2001 در جريان سفر به افغانستان توسط طالبان مدت زماني به اسارت گرفته شد، در مصاحبه اي به آن روايت آن ...

آدرس : کليک کنيد
فارس - شيخ فضل‌الله: با محمدعلي ميرزا، عين‌الدوله و لياخوف چه کرديد ...

10 ساعت قبل ... شيخ گفت: محمدعلي‌ميرزا رأس استبداد بود، چطور است که به او امان داديد و تمام قتل ‌و غارت‌هاي او ... به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند ...

آدرس : کليک کنيد
مناظره تلويزيوني محمود احمدي‌نژاد و ميرحسين موسوي - ويکي‌پديا ...

براي نخستين بار در تاريخ جمهوري اسلامي، احمدي نژاد به عنوان رئيس‌جمهور، در ... کرده‌ام ، به انتقاد از سياست‌هاي دولت پرداخت، احمدي نژاد هم به دفاع از خود برآمد و با ادعاي حمايت ... جمهوري از محوطه صدا و سيما در خيابان وليعصر، با ازدحام جمعيت، ناآرامي‌هايي در اين .... اهداف مستکبران بود و براي رسيدن به آنها حتي ما را تهديد به حمله نظامي مي‌کردند.

آدرس : کليک کنيد
فتنه ?? حاصل حسادت‌ بود

10 ساعت قبل ... ... به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند (?? دقيقه پيش) · قيمت نفت دوباره کمتر از ?? دلار شد (?? دقيقه پيش) · بروکراسي تسهيلات ...

آدرس : کليک کنيد
آيا احمدي نژاد طبق قولش عذرخواهي مي‌كند؟! - پارسينه

23 ژانويه 2015 ... *هشتم تير ماه 90 محمود احمدي‌نژاد نسبت به برخي اتهامات مطروحه درباره برخي اعضاي .... هم جرم رحيمي جرمه و هم جرم احمدي نژاد در انتخاب او و دفاع از او . .... من دست اقاي لاريجاني را مي بوسم بخاطر برخورد قاطع بامفاسد اقتصادي اميدوارم ساير ... اين سمت را ندارم" يه جور تهديد به استئفا بوده که کار دادگاه رحيمي پيگيري نشه .

آدرس : کليک کنيد
بروکراسي تسهيلات بانکي بايد برداشته شود - آذر نيوز آنلاين

9 ساعت قبل ... ... ميليارد دلاري هند به ايران با سازوکار جديد · بروکراسي تسهيلات بانکي بايد برداشته شود · به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي فرزانگان اميدوار

حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) : صلوات بر من و اهل بيت من نفاق و دشمني را از بين ميبرد. ... ناگفته هاي رحماندوست از احمدي نژاد، خاتمي، مشايي و · زيباکلام:طبق دموکراسي مردم ..... تهديد به توسل به زور نقض مسلم قواعد آمره حقوق بين الملل است و مسئوليت بين .... به همين خاطر است که هدف اوباما قطع ارتباط ايران با حزب‌الله لبنان است.

آدرس : کليک کنيد
خط قرمز کرمانشاه

زيرا آنچه خداوند به من داده، از تمام آنچه به شما بخشيده، بهتر است. .... دليل طرح نظارت مجلس بر شنود مکالمات را اينگونه عنوان مي‌کند: «هم صيانت از پرسنل وزارت ... تهديد قرار گرفت، ديگر کشورهاي عضو سازمان ملل مي‌توانند به نفع کشور تهديد شده مداخله .... به ستاد دکتر احمدي نژاد پيوست و تا 22 خرداد 88 ، تمام قد به دفاع از احمدي نژاد پرداخت.

آدرس : کليک کنيد
چگونه معاون اول احمدي‌نژاد‌ مفسد اقتصادي شد؟

24 ژانويه 2015 ... هفدهم خرداد 1385 روزي تاريخي بود که محمود احمدي‌نژاد به عنوان رئيس دولت در .... و رحيمي هم از اين سايت(به خاطر چند نوشته متفاوت) شکايت کرد اما الف تبرئه شد. ... اول رئيس‌جمهور انتقاد کرد و نسبت به باند فساد خيابان فاطمي افشاگري نمود. ... افرادي که در بحث مفاسد اقتصادي از رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور دفاع مي‌کنند از ...

آدرس : کليک کنيد
قتل مردي که به دخترانش تجاوز مي کرد - خبرآنلاين

10 نوامبر 2011 ... بعد که ازدواج کردم از دست پدرم راحت شدم او خيلي آدم بدي بود و به خاطر بدي‌هاي خودش کشته‌ شد. ... من مقاومت مي‌کردم، او چندين بار من را به خاطر اين مقاومت‌ها با پايپ سوزاند. ... درخواست دارم براي کمک به ما مادرم را آزاد کنيد؛ او براي دفاع از من اين کار را کرد. ..... آقاي احمدي نژاد بجاي اداره جهان بيا مملکت خودت رو نجات بده ، 90% اين ...

آدرس : کليک کنيد
"امام(ره)" به احمدي‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاري از اين دخترها حرام است

3 آوريل 2014 ... تهديد خطرناک يک خبرنگار از سوي نماينده مجلس ... تبليغات انتخاباتي، او را تهديد کرد که از بالکن به پايين پرتاب مي‌کند. .... اکثر ازدواج‌هاي دانشجويي که منجر به طلاق شده به خاطر تجملات و هزنيه‌هاي سنگين ... اما اوباما به شوخي درخصوص نارضايتي ميشله از اين عمل گفت: من به او گفتم ..... 4 وزير دفاع زن دنيا، در کنار هم

آدرس : کليک کنيد
ريشه انقلاب ما فرهنگ اسلامي است - پايگاه اطلاع رساني آثار حضرت آيت ...

به خيال خودشان همه چيز فراهم بود و خاطر جمع بودند که پس از سه دهه برنامه‌ريزي اين‌کار ... که آينده‌اش را تهديد مي‌کرد؛ چنين روزي به دليل پايبندي مردم به ارزش‌ها به خصوص ... آنها قطعاً تلاش مي‌کنند به اسم مردم، به اسم آزادي، به اسم دمکراسي حرف خودشان را بزنند. ..... بعد از آن هم اتفاقاتي افتاد که ما ملاقات حضوري هم با آقاي احمدي نژاد داشتيم و من با  ...

آدرس : کليک کنيد
آيا احمدي نژاد طبق قولش عذرخواهي مي‌كند؟! - پارسينه

23 ژانويه 2015 ... *هشتم تير ماه 90 محمود احمدي‌نژاد نسبت به برخي اتهامات مطروحه درباره برخي اعضاي .... هم جرم رحيمي جرمه و هم جرم احمدي نژاد در انتخاب او و دفاع از او . .... من دست اقاي لاريجاني را مي بوسم بخاطر برخورد قاطع بامفاسد اقتصادي اميدوارم ساير ... اين سمت را ندارم" يه جور تهديد به استئفا بوده که کار دادگاه رحيمي پيگيري نشه .

آدرس : کليک کنيد
بروکراسي تسهيلات بانکي بايد برداشته شود - آذر نيوز آنلاين

9 ساعت قبل ... ... ميليارد دلاري هند به ايران با سازوکار جديد · بروکراسي تسهيلات بانکي بايد برداشته شود · به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي فرزانگان اميدوار

حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) : صلوات بر من و اهل بيت من نفاق و دشمني را از بين ميبرد. ... ناگفته هاي رحماندوست از احمدي نژاد، خاتمي، مشايي و · زيباکلام:طبق دموکراسي مردم ..... تهديد به توسل به زور نقض مسلم قواعد آمره حقوق بين الملل است و مسئوليت بين .... به همين خاطر است که هدف اوباما قطع ارتباط ايران با حزب‌الله لبنان است.

آدرس : کليک کنيد
خط قرمز کرمانشاه

زيرا آنچه خداوند به من داده، از تمام آنچه به شما بخشيده، بهتر است. .... دليل طرح نظارت مجلس بر شنود مکالمات را اينگونه عنوان مي‌کند: «هم صيانت از پرسنل وزارت ... تهديد قرار گرفت، ديگر کشورهاي عضو سازمان ملل مي‌توانند به نفع کشور تهديد شده مداخله .... به ستاد دکتر احمدي نژاد پيوست و تا 22 خرداد 88 ، تمام قد به دفاع از احمدي نژاد پرداخت.

آدرس : کليک کنيد
چگونه معاون اول احمدي‌نژاد‌ مفسد اقتصادي شد؟

24 ژانويه 2015 ... هفدهم خرداد 1385 روزي تاريخي بود که محمود احمدي‌نژاد به عنوان رئيس دولت در .... و رحيمي هم از اين سايت(به خاطر چند نوشته متفاوت) شکايت کرد اما الف تبرئه شد. ... اول رئيس‌جمهور انتقاد کرد و نسبت به باند فساد خيابان فاطمي افشاگري نمود. ... افرادي که در بحث مفاسد اقتصادي از رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور دفاع مي‌کنند از ...

آدرس : کليک کنيد
قتل مردي که به دخترانش تجاوز مي کرد - خبرآنلاين

10 نوامبر 2011 ... بعد که ازدواج کردم از دست پدرم راحت شدم او خيلي آدم بدي بود و به خاطر بدي‌هاي خودش کشته‌ شد. ... من مقاومت مي‌کردم، او چندين بار من را به خاطر اين مقاومت‌ها با پايپ سوزاند. ... درخواست دارم براي کمک به ما مادرم را آزاد کنيد؛ او براي دفاع از من اين کار را کرد. ..... آقاي احمدي نژاد بجاي اداره جهان بيا مملکت خودت رو نجات بده ، 90% اين ...

آدرس : کليک کنيد
"امام(ره)" به احمدي‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاري از اين دخترها حرام است

3 آوريل 2014 ... تهديد خطرناک يک خبرنگار از سوي نماينده مجلس ... تبليغات انتخاباتي، او را تهديد کرد که از بالکن به پايين پرتاب مي‌کند. .... اکثر ازدواج‌هاي دانشجويي که منجر به طلاق شده به خاطر تجملات و هزنيه‌هاي سنگين ... اما اوباما به شوخي درخصوص نارضايتي ميشله از اين عمل گفت: من به او گفتم ..... 4 وزير دفاع زن دنيا، در کنار هم

آدرس : کليک کنيد
ريشه انقلاب ما فرهنگ اسلامي است - پايگاه اطلاع رساني آثار حضرت آيت ...

به خيال خودشان همه چيز فراهم بود و خاطر جمع بودند که پس از سه دهه برنامه‌ريزي اين‌کار ... که آينده‌اش را تهديد مي‌کرد؛ چنين روزي به دليل پايبندي مردم به ارزش‌ها به خصوص ... آنها قطعاً تلاش مي‌کنند به اسم مردم، به اسم آزادي، به اسم دمکراسي حرف خودشان را بزنند. ..... بعد از آن هم اتفاقاتي افتاد که ما ملاقات حضوري هم با آقاي احمدي نژاد داشتيم و من با  ...

آدرس : کليک کنيد
آيا احمدي نژاد طبق قولش عذرخواهي مي‌كند؟! - پارسينه

23 ژانويه 2015 ... *هشتم تير ماه 90 محمود احمدي‌نژاد نسبت به برخي اتهامات مطروحه درباره برخي اعضاي .... هم جرم رحيمي جرمه و هم جرم احمدي نژاد در انتخاب او و دفاع از او . .... من دست اقاي لاريجاني را مي بوسم بخاطر برخورد قاطع بامفاسد اقتصادي اميدوارم ساير ... اين سمت را ندارم" يه جور تهديد به استئفا بوده که کار دادگاه رحيمي پيگيري نشه .

آدرس : کليک کنيد
بروکراسي تسهيلات بانکي بايد برداشته شود - آذر نيوز آنلاين

9 ساعت قبل ... ... ميليارد دلاري هند به ايران با سازوکار جديد · بروکراسي تسهيلات بانکي بايد برداشته شود · به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي فرزانگان اميدوار

حضرت محمد (صلي الله عليه و آله) : صلوات بر من و اهل بيت من نفاق و دشمني را از بين ميبرد. ... ناگفته هاي رحماندوست از احمدي نژاد، خاتمي، مشايي و · زيباکلام:طبق دموکراسي مردم ..... تهديد به توسل به زور نقض مسلم قواعد آمره حقوق بين الملل است و مسئوليت بين .... به همين خاطر است که هدف اوباما قطع ارتباط ايران با حزب‌الله لبنان است.

آدرس : کليک کنيد
خط قرمز کرمانشاه

زيرا آنچه خداوند به من داده، از تمام آنچه به شما بخشيده، بهتر است. .... دليل طرح نظارت مجلس بر شنود مکالمات را اينگونه عنوان مي‌کند: «هم صيانت از پرسنل وزارت ... تهديد قرار گرفت، ديگر کشورهاي عضو سازمان ملل مي‌توانند به نفع کشور تهديد شده مداخله .... به ستاد دکتر احمدي نژاد پيوست و تا 22 خرداد 88 ، تمام قد به دفاع از احمدي نژاد پرداخت.

آدرس : کليک کنيد
چگونه معاون اول احمدي‌نژاد‌ مفسد اقتصادي شد؟

24 ژانويه 2015 ... هفدهم خرداد 1385 روزي تاريخي بود که محمود احمدي‌نژاد به عنوان رئيس دولت در .... و رحيمي هم از اين سايت(به خاطر چند نوشته متفاوت) شکايت کرد اما الف تبرئه شد. ... اول رئيس‌جمهور انتقاد کرد و نسبت به باند فساد خيابان فاطمي افشاگري نمود. ... افرادي که در بحث مفاسد اقتصادي از رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور دفاع مي‌کنند از ...

آدرس : کليک کنيد
قتل مردي که به دخترانش تجاوز مي کرد - خبرآنلاين

10 نوامبر 2011 ... بعد که ازدواج کردم از دست پدرم راحت شدم او خيلي آدم بدي بود و به خاطر بدي‌هاي خودش کشته‌ شد. ... من مقاومت مي‌کردم، او چندين بار من را به خاطر اين مقاومت‌ها با پايپ سوزاند. ... درخواست دارم براي کمک به ما مادرم را آزاد کنيد؛ او براي دفاع از من اين کار را کرد. ..... آقاي احمدي نژاد بجاي اداره جهان بيا مملکت خودت رو نجات بده ، 90% اين ...

آدرس : کليک کنيد
"امام(ره)" به احمدي‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاري از اين دخترها حرام است

3 آوريل 2014 ... تهديد خطرناک يک خبرنگار از سوي نماينده مجلس ... تبليغات انتخاباتي، او را تهديد کرد که از بالکن به پايين پرتاب مي‌کند. .... اکثر ازدواج‌هاي دانشجويي که منجر به طلاق شده به خاطر تجملات و هزنيه‌هاي سنگين ... اما اوباما به شوخي درخصوص نارضايتي ميشله از اين عمل گفت: من به او گفتم ..... 4 وزير دفاع زن دنيا، در کنار هم

آدرس : کليک کنيد
ريشه انقلاب ما فرهنگ اسلامي است - پايگاه اطلاع رساني آثار حضرت آيت ...

به خيال خودشان همه چيز فراهم بود و خاطر جمع بودند که پس از سه دهه برنامه‌ريزي اين‌کار ... که آينده‌اش را تهديد مي‌کرد؛ چنين روزي به دليل پايبندي مردم به ارزش‌ها به خصوص ... آنها قطعاً تلاش مي‌کنند به اسم مردم، به اسم آزادي، به اسم دمکراسي حرف خودشان را بزنند. ..... بعد از آن هم اتفاقاتي افتاد که ما ملاقات حضوري هم با آقاي احمدي نژاد داشتيم و من با  ...

آدرس : کليک کنيد
تهديد حسينيان به انتشار فيلم مجلس زنانه! - فرارو

حسينيان گفت: «من اصلا راجع به اين صحبت نکردم که در اين جلسه سکه توزيع شده يا ... اما ديروز پشت درهاي نهاد رياست‌جمهوري در خيابان منتهي به ميدان پاستور چيز .... به جاي تهديد کاش جرات و عرضه انتشار اون رو داشتي تا ميديدي قانون و قضا به خاطر ..... رو بگيريم اگه اطرافيان احمدي نژاد هم اينكار رو كرده بودند باز هم دفاع ميكرديم يا حمله؟

آدرس : کليک کنيد
قتل داماد در دفاع از خواهر - سايت خبري تحليلي تابناك|اخبار ايران و جهان ...

26 جولاي 2015 ... پرونده پسري جوان كه دامادش را براي دفاع از خواهرش با چاقو به قتل رسانده بود با ... متهم ادامه داد: «علي مي‌گفت من را ناكار مي‌كند براي همين در خيابان شهيد مطهري قرار گذاشتيم. .... فريادهاي کوچک‌زاده بر سر جلالي به خاطر متن توافق+صوت ... تهديد محترمانه و محرمانه براي يک خواننده/ روايت احمدي نژاد از هجوم 6 جهتي به دولت نهم و ...

آدرس : کليک کنيد
تدبير - انتقادهاي صريح اصغرزاده به دولت هاي احمدي‌نژاد و روحاني

وي همچنين ديپلماسي طريف و روحاني را قابل احترام و دفاع دانست و گريزي هم به ماجراي تسخير ... دانشجويي محقق نشود، او ناچار است دامنه فعاليت‌هاي خود را به خيابان بکشاند. ... واکنش رواني مردم ايران به حادثه و تقدير شومي‌ دانست که به شدت کشور را تهديد مي‌کرد. .... اصغرزاده با بيان اينکه «من از جامعه‌اي که به لباس‌شخصي‌ها ختم شود تبري ...

آدرس : کليک کنيد
ادامه پربيننده ترين خبرهاي 4ساعت گذشته خبرگزاري ها - فرهنگيان نيوز

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، آقاي چاووش اغلو روز چهارشنبه ( ??مرداد) در ... به خاطر دفاع از احمدي نژاد مرا تهديد مي کردند+عکس -- شهداي ايران ..... يک واحد 262 متري نوساز واقع در سعادت آباد خيابان دشت بهشت يک ميليارد و 500 ميليون تومان است. -.

آدرس : کليک کنيد
الف - واکنش رهبر انقلاب به انتقادات صريح يکي از نخبگان

29 ا کتبر 2009 ... چون وحدت واقعي به نظر من بيش از اين‌كه با نصيحت حاصل شود نتيجه‌ي رفتار ... شود، که متأسفانه تو تلويزيون پخش شد؛ به خاطر همين، که يعنى ما آزادانديشيم! ..... يايشان به هيات دولت همه اش خطاب به احمدي نژاد و خصوصيات اخلاقي او بو حال چرا؟ .... خرداد بجاي دعوت هوادارانشان به خيابانها، مي رفتند با رهبري صحبت ميكردند.

آدرس : کليک کنيد
الف - نامه هاشمي رفسنجاني به رهبر انقلاب

9 ژوئن 2009 ... آنچه اظهر من الشمس است و فقط به خاطر يك تفكر غلط كه ايشان مساوي كل نظام است و ..... من يک سوال دارم و کاري به شخص ندارم واصلا نمي خوام بگم که احمدي نژاد و امثال .... 1- هاشمي آنقدر بزرگ است که نيازي به شناساندن ايشان و دفاع ندارند . ... خواسته است آيا تهديد به فوران آتشفشان در خيابانها صيوريست و پشتيباني از ...

آدرس : کليک کنيد
محسن رضايي: در صورت حمله به جهان اسلام، از آن دفاع خواهيم کرد

ما براي دفاع از خودمان، متوقف نمي‌شويم و در راه دفاع به هر سلاحي که لازم باشد جز بمب ... اين‌ها آمده‌اند چيزي را درست کرده‌اند و اسمش را تهديد ايران گذاشته‌اند تا سلاح ... روزهاي آغازين حمله به يمن چگونه بورس‌هاي منطقه سقوط کردند، زيرا تصور مي‌کردند .... من اسم اين پديده را مرزشکني مي‌گذارم. .... مقايسه "ديپلماسي عمومي" احمدي نژاد و ظريف (?? نظر ).

آدرس : کليک کنيد
وزير آموزش و پرورش دولت نهم: مديريت احمدي نژاد سرهنگي بود/ احمدي نژاد ...

2 ژوئن 2014 ... ببينيد ما نشريه‌اي داريم که به زبان نرم نقد مي‌کند، هميشه هم حرف خودش را مي‌زند. ... در نهايت يک روز آقاي احمدي نژاد من و آقاي عباسپور را دعوت کرد، آن زمان هم دغدغه ما ... ما آنجا به جمع بندي نرسيديم، به همين خاطر بيانيه اي هم نداشتيم. .... شهيد باهنر را تهديد مي‌کردند که استيضاح مي‌کنيم. ...... فرود اضطراري در خيابان (فيلم) ...

آدرس : کليک کنيد
قتل مردي که به دخترانش تجاوز مي کرد - خبرآنلاين

10 نوامبر 2011 ... بعد که ازدواج کردم از دست پدرم راحت شدم او خيلي آدم بدي بود و به خاطر بدي‌هاي خودش کشته‌ شد. ... من مقاومت مي‌کردم، او چندين بار من را به خاطر اين مقاومت‌ها با پايپ سوزاند. ... درخواست دارم براي کمک به ما مادرم را آزاد کنيد؛ او براي دفاع از من اين کار را کرد. ..... آقاي احمدي نژاد بجاي اداره جهان بيا مملکت خودت رو نجات بده ، 90% اين ...

آدرس : کليک کنيد
"امام(ره)" به احمدي‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاري از اين دخترها حرام است

3 آوريل 2014 ... تهديد خطرناک يک خبرنگار از سوي نماينده مجلس ... تبليغات انتخاباتي، او را تهديد کرد که از بالکن به پايين پرتاب مي‌کند. .... اکثر ازدواج‌هاي دانشجويي که منجر به طلاق شده به خاطر تجملات و هزنيه‌هاي سنگين ... اما اوباما به شوخي درخصوص نارضايتي ميشله از اين عمل گفت: من به او گفتم ..... 4 وزير دفاع زن دنيا، در کنار هم

آدرس : کليک کنيد
ريشه انقلاب ما فرهنگ اسلامي است - پايگاه اطلاع رساني آثار حضرت آيت ...

به خيال خودشان همه چيز فراهم بود و خاطر جمع بودند که پس از سه دهه برنامه‌ريزي اين‌کار ... که آينده‌اش را تهديد مي‌کرد؛ چنين روزي به دليل پايبندي مردم به ارزش‌ها به خصوص ... آنها قطعاً تلاش مي‌کنند به اسم مردم، به اسم آزادي، به اسم دمکراسي حرف خودشان را بزنند. ..... بعد از آن هم اتفاقاتي افتاد که ما ملاقات حضوري هم با آقاي احمدي نژاد داشتيم و من با  ...

آدرس : کليک کنيد
تهديد حسينيان به انتشار فيلم مجلس زنانه! - فرارو

حسينيان گفت: «من اصلا راجع به اين صحبت نکردم که در اين جلسه سکه توزيع شده يا ... اما ديروز پشت درهاي نهاد رياست‌جمهوري در خيابان منتهي به ميدان پاستور چيز .... به جاي تهديد کاش جرات و عرضه انتشار اون رو داشتي تا ميديدي قانون و قضا به خاطر ..... رو بگيريم اگه اطرافيان احمدي نژاد هم اينكار رو كرده بودند باز هم دفاع ميكرديم يا حمله؟

آدرس : کليک کنيد
قتل داماد در دفاع از خواهر - سايت خبري تحليلي تابناك|اخبار ايران و جهان ...

26 جولاي 2015 ... پرونده پسري جوان كه دامادش را براي دفاع از خواهرش با چاقو به قتل رسانده بود با ... متهم ادامه داد: «علي مي‌گفت من را ناكار مي‌كند براي همين در خيابان شهيد مطهري قرار گذاشتيم. .... فريادهاي کوچک‌زاده بر سر جلالي به خاطر متن توافق+صوت ... تهديد محترمانه و محرمانه براي يک خواننده/ روايت احمدي نژاد از هجوم 6 جهتي به دولت نهم و ...

آدرس : کليک کنيد
تدبير - انتقادهاي صريح اصغرزاده به دولت هاي احمدي‌نژاد و روحاني

وي همچنين ديپلماسي طريف و روحاني را قابل احترام و دفاع دانست و گريزي هم به ماجراي تسخير ... دانشجويي محقق نشود، او ناچار است دامنه فعاليت‌هاي خود را به خيابان بکشاند. ... واکنش رواني مردم ايران به حادثه و تقدير شومي‌ دانست که به شدت کشور را تهديد مي‌کرد. .... اصغرزاده با بيان اينکه «من از جامعه‌اي که به لباس‌شخصي‌ها ختم شود تبري ...

آدرس : کليک کنيد
ادامه پربيننده ترين خبرهاي 4ساعت گذشته خبرگزاري ها - فرهنگيان نيوز

به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس، آقاي چاووش اغلو روز چهارشنبه ( ??مرداد) در ... به خاطر دفاع از احمدي نژاد مرا تهديد مي کردند+عکس -- شهداي ايران ..... يک واحد 262 متري نوساز واقع در سعادت آباد خيابان دشت بهشت يک ميليارد و 500 ميليون تومان است. -.

آدرس : کليک کنيد
الف - واکنش رهبر انقلاب به انتقادات صريح يکي از نخبگان

29 ا کتبر 2009 ... چون وحدت واقعي به نظر من بيش از اين‌كه با نصيحت حاصل شود نتيجه‌ي رفتار ... شود، که متأسفانه تو تلويزيون پخش شد؛ به خاطر همين، که يعنى ما آزادانديشيم! ..... يايشان به هيات دولت همه اش خطاب به احمدي نژاد و خصوصيات اخلاقي او بو حال چرا؟ .... خرداد بجاي دعوت هوادارانشان به خيابانها، مي رفتند با رهبري صحبت ميكردند.

آدرس : کليک کنيد



به خاطر دفاع از احمدي نژاد من را در خيابان تهديد مي‌کردند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1625
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,157
  • بازدید ماه : 1,157
  • بازدید سال : 40,487
  • بازدید کلی : 747,794