loading...
آخرین قیمت طلا در بازار ایران
بوت بازدید : 183 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)
زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم

خلاصه اي از مطلب :

زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.


ادامه اين مطلب : زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم

2 روز پيش ... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم. زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و ...

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر به فرض محال راي نياورد باز هم ...

1 روز پيش ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر هم نياورد پيروز است - فارس

2 روز پيش ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم-خ.دانشجو ...

زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم-خ.دانشجو|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
تصوير هوايي هيروشيما سه هفته بعد از انفجار اتمي - شهرخبر

2 روز پيش ... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم (? دقيقه پيش) · تصوير هوايي هيروشيما سه هفته بعد از انفجار اتمي (? دقيقه پيش) · دهمين ...

آدرس : کليک کنيد
پازلي که براي «پيرمرد پرحاشيه» مي‌چينند! - شهرخبر

11 ساعت قبل ... آقاي هاشمي رفسنجاني هر از چندگاهي با اظهارنظرهاي خود تيتر يک سايتهاي داخلي و خارجي .... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم.

آدرس : کليک کنيد
هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر هم نياورد پيروز است | اخبار روز

2 روز پيش ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند. زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي ...

آدرس : کليک کنيد
عمل به سيره نبوي مهمترين وظيفه طلاب | حوزه/ معاون تهذيب حوزه - قطره

2 روز پيش ... ... همان جايي که محروم شد! * مهدي تقوي توضيح مي دهد: ورود بانک ها به بيمه داري خطرناک است ... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي گويد به وظيفه عمل کردم

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام - آکانيوز - آکاايران

آقاي زيباکلام اگر خانواده‌تان به ويروس HIV آلوده شده بودند، باز هم لب به دروغ باز .... : اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من ...

آدرس : کليک کنيد
يوز - آخرين اخبار عمل کردم

هاشمي راي سنگيني مي‌اورد؛ اگر هم نياورد پيروز است. زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
چون فرض محال اگر

زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم ... پرسش سوال از داوکينز: اگر اشتباه ...

آدرس : کليک کنيد
حماسه عظيم 9 دي ، تجلي بصيرت ، همت و ولايت مداري امت حزب الله

28 دسامبر 2013 ... جاده لغزنده است،دشمنان مشغول کارند، اين جاده مطهر به خون شهداست ،با احتياط برانيد،با .... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام:هاشمي راي سنگيني مي‌آورد | سپهرنت|آخرين اخبار|خبر|ايران و ...

2 روز پيش ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند. زيباکلام:هاشمي راي سنگيني مي‌آورد.

آدرس : کليک کنيد
کودک‌سوز صهيونيست تنها به شش ماه زندان محکوم شد - اخبار روز

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري ميزان؛ "موشه يعلون" وزير جنگ رژيم ... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم · آيا مردم قزوين رتبه يک ...

آدرس : کليک کنيد
هاشمي آمد، ترس انتخابات خبرگان ريخت! | پايگاه اطلاع رساني آيت الله ...

13 ساعت قبل ... دکترصادق زيباکلام- انتخابات آينده مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه ... براي ورود آقاي هاشمي در انتخابات دو سناريو وجود دارد: اول اينکه اگر ... محال ايشان راي نياورند، آقاي هاشمي مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
3 - پايگاه خبري تحليلي قومس

سه برنامه توليدي جديد به همت برنامه‌سازان استان سمنان در سيماي مرکز سمنان پخش .... زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر به فرض محال راي نياورد باز هم پيروز است! ... اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من  ...

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام - آکانيوز - آکاايران

آقاي زيباکلام اگر خانواده‌تان به ويروس HIV آلوده شده بودند، باز هم لب به دروغ باز .... : اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من ...

آدرس : کليک کنيد
يوز - آخرين اخبار عمل کردم

هاشمي راي سنگيني مي‌اورد؛ اگر هم نياورد پيروز است. زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
چون فرض محال اگر

زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم ... پرسش سوال از داوکينز: اگر اشتباه ...

آدرس : کليک کنيد
حماسه عظيم 9 دي ، تجلي بصيرت ، همت و ولايت مداري امت حزب الله

28 دسامبر 2013 ... جاده لغزنده است،دشمنان مشغول کارند، اين جاده مطهر به خون شهداست ،با احتياط برانيد،با .... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام:هاشمي راي سنگيني مي‌آورد | سپهرنت|آخرين اخبار|خبر|ايران و ...

2 روز پيش ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند. زيباکلام:هاشمي راي سنگيني مي‌آورد.

آدرس : کليک کنيد
کودک‌سوز صهيونيست تنها به شش ماه زندان محکوم شد - اخبار روز

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري ميزان؛ "موشه يعلون" وزير جنگ رژيم ... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم · آيا مردم قزوين رتبه يک ...

آدرس : کليک کنيد
هاشمي آمد، ترس انتخابات خبرگان ريخت! | پايگاه اطلاع رساني آيت الله ...

13 ساعت قبل ... دکترصادق زيباکلام- انتخابات آينده مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه ... براي ورود آقاي هاشمي در انتخابات دو سناريو وجود دارد: اول اينکه اگر ... محال ايشان راي نياورند، آقاي هاشمي مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
3 - پايگاه خبري تحليلي قومس

سه برنامه توليدي جديد به همت برنامه‌سازان استان سمنان در سيماي مرکز سمنان پخش .... زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر به فرض محال راي نياورد باز هم پيروز است! ... اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من  ...

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام - آکانيوز - آکاايران

آقاي زيباکلام اگر خانواده‌تان به ويروس HIV آلوده شده بودند، باز هم لب به دروغ باز .... : اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من ...

آدرس : کليک کنيد
يوز - آخرين اخبار عمل کردم

هاشمي راي سنگيني مي‌اورد؛ اگر هم نياورد پيروز است. زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
چون فرض محال اگر

زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم ... پرسش سوال از داوکينز: اگر اشتباه ...

آدرس : کليک کنيد
حماسه عظيم 9 دي ، تجلي بصيرت ، همت و ولايت مداري امت حزب الله

28 دسامبر 2013 ... جاده لغزنده است،دشمنان مشغول کارند، اين جاده مطهر به خون شهداست ،با احتياط برانيد،با .... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم

آدرس : کليک کنيد
زيباکلام:هاشمي راي سنگيني مي‌آورد | سپهرنت|آخرين اخبار|خبر|ايران و ...

2 روز پيش ... زيباکلام گفت: اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند. زيباکلام:هاشمي راي سنگيني مي‌آورد.

آدرس : کليک کنيد
کودک‌سوز صهيونيست تنها به شش ماه زندان محکوم شد - اخبار روز

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري ميزان؛ "موشه يعلون" وزير جنگ رژيم ... زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم · آيا مردم قزوين رتبه يک ...

آدرس : کليک کنيد
هاشمي آمد، ترس انتخابات خبرگان ريخت! | پايگاه اطلاع رساني آيت الله ...

13 ساعت قبل ... دکترصادق زيباکلام- انتخابات آينده مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه ... براي ورود آقاي هاشمي در انتخابات دو سناريو وجود دارد: اول اينکه اگر ... محال ايشان راي نياورند، آقاي هاشمي مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند.

آدرس : کليک کنيد
3 - پايگاه خبري تحليلي قومس

سه برنامه توليدي جديد به همت برنامه‌سازان استان سمنان در سيماي مرکز سمنان پخش .... زيباکلام: هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر به فرض محال راي نياورد باز هم پيروز است! ... اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من  ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي خانم پليس، شکارچي پسران نوجوان مي‌شود + عکس - شمسه

1 روز پيش ... پس ازتحقيقات به عمل آمده مشخص شد که اين متجاوز بي شرم در چندين مورد به ... اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند . صادق زيباکلام، استاد دانشگاه تهران امروز سه‌شنبه 94/4/13 طي ...

آدرس : کليک کنيد
روايت شاهدان عيني از تلاش هاشمي براي تصويب شورايي شدن رهبري ...

7 ژوئن 2015 ... من هم در چند مورد صحبت کوتاهي کردم و نظرات امام را درباره صلاحيت رهبري آقاي خامنه‌اي نقل کردم. .... اگر مردم به خبرگان رأي دادند تا مجتهد عادلي را براي رهبري حكومت‌شان ... برعکس رهبري شورايي امري است غيرمأنوس و در عمل با مشکل مواجه خواهد شد. ... نفر مي‌نشينند و مي‌گويند رأي نياورد و اگر بگويند موافقين شورا قيام کنند، ...

آدرس : کليک کنيد
متن کامل مصاحبه روزنامه جمهوري اسلامي با هاشمي رفسنجاني - آفتاب

15 فوريه 2015 ... همان‌گونه که آن جلسه هم عرض کردم، معناي اين سوالات لزوماً اين نيست که ما هم‌چنين ... چون بعضي‌ها مي‌گويند: اگر انقلاب نمي‌شد، به هر حال کشوري بود ولو با .... اگر خبرگان به وظيفه خودشان درست عمل کنند، در صورت نبودن يک فرد ... در جمعي راي نياورد که نخبه‌هاي آن روز بودند و امام آنها را انتخاب کرده بودند که اين کار را بکنند.

آدرس : کليک کنيد
الف - هاشمي: از آبرويم گذشتم/ به آخرين تکليفم عمل کردم

11 مارس 2015 ... به گزارش جهان، صادق زيباکلام از فعالان اصلاح طلب در روزنامه شرق ... از ديد آنها آقاي هاشمي به همراه مشاوران و نزديکان، اطمينان داشتند که اگر ... با پاگذاشتن بر 80 سال آبرو و حيثيت سياسي‌ام، به آخرين وظيفه و تکليفم براي انقلاب و نظام عمل کردم». .... در يک فضاي ارام سياسي همين الان بيش از سي ميليون راي در جامعه دارد.

آدرس : کليک کنيد
خبرنامه دانشجويان ايران | زيباکلام: اگر انقلاب شد به خاطر چيزهايي که ...

16 فوريه 2015 ... به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»؛ صادق زيباکلام در ابتداي اين جلسه .... و همان ها هم داخل مجلس شدند و مصدق در حالي که کانديدا بود حتي براي ذخيره ها هم رأي نياورد. ... مي‌گويند اگر يک نفر از بيرون از ايران مي آمد تعجب مي‌کرد. ..... اين وظيفه تکليف نابود کردن اسرائيل را چه کسي به جمهوري اسلامي ايران داده است.

آدرس : کليک کنيد
يکي از اعضاي دولت باعث شکست هاشمي شد! / قيمت هر رأي در انتخابات ...

11 مارس 2015 ... اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعيت داشته باشد، وابستگي جناحي نبايد در ... از چند ماه پيش بازي «هاشمي مي‌آيد هاشمي نمي‌آيد» را به راه انداختند؛ اما ..... با پاگذاشتن بر ?? سال آبرو و حيثيت سياسي‌ام، به آخرين وظيفه و تکليفم براي انقلاب و نظام عمل کردم ». ... به دليل اشتباهات محاسباتي بود و يا اينکه با علم به راي نياوردن در ...

آدرس : کليک کنيد
وظيفه‌شناسي؛ حس گم‌شده - بيتوته

مي‌گويند، صادر کردن سخنان زيبا بسي ساده است اما عمل کردن به آنها بسيار مشکل. ... وي در پاسخ به سؤال ما که چه موقع حس مسئوليت‌پذيري و وظيفه شناسي در فرد کمرنگ مي‌شود، مي‌گويد: «اگر آن کاري را که مي‌خواهند انجام دهند به آنها تحميل کنيم حس ..... هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر هم نياورد پيروز است ... اخبار,اخبار سياسي,صادق زيباکلام  ...

آدرس : کليک کنيد
بي‌بي‌سي، هاشمي و آينده رهبري ايران! - عماريون

19 فوريه 2015 ... تحليل نويس بي بي سي با اشاره به درگذشت آيت الله مهدوي کني و موضوع تعيين ... اما نه اين طرح شورايي و نه شرط زماني ?? ساله براي رهبري، هيچکدام رأي نياورد.» ... مي گويد: "من مي‌گويم کاري که کرديم، در زمان خودش کار درستي بود. ... رهبري، آقاي هاشمي رفسنجاني مي گويد: "اگر خبرگان به وظيفه خودشان درست عمل کنند، در ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي خانم پليس، شکارچي پسران نوجوان مي‌شود + عکس - شمسه

1 روز پيش ... پس ازتحقيقات به عمل آمده مشخص شد که اين متجاوز بي شرم در چندين مورد به ... اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند . صادق زيباکلام، استاد دانشگاه تهران امروز سه‌شنبه 94/4/13 طي ...

آدرس : کليک کنيد
روايت شاهدان عيني از تلاش هاشمي براي تصويب شورايي شدن رهبري ...

7 ژوئن 2015 ... من هم در چند مورد صحبت کوتاهي کردم و نظرات امام را درباره صلاحيت رهبري آقاي خامنه‌اي نقل کردم. .... اگر مردم به خبرگان رأي دادند تا مجتهد عادلي را براي رهبري حكومت‌شان ... برعکس رهبري شورايي امري است غيرمأنوس و در عمل با مشکل مواجه خواهد شد. ... نفر مي‌نشينند و مي‌گويند رأي نياورد و اگر بگويند موافقين شورا قيام کنند، ...

آدرس : کليک کنيد
متن کامل مصاحبه روزنامه جمهوري اسلامي با هاشمي رفسنجاني - آفتاب

15 فوريه 2015 ... همان‌گونه که آن جلسه هم عرض کردم، معناي اين سوالات لزوماً اين نيست که ما هم‌چنين ... چون بعضي‌ها مي‌گويند: اگر انقلاب نمي‌شد، به هر حال کشوري بود ولو با .... اگر خبرگان به وظيفه خودشان درست عمل کنند، در صورت نبودن يک فرد ... در جمعي راي نياورد که نخبه‌هاي آن روز بودند و امام آنها را انتخاب کرده بودند که اين کار را بکنند.

آدرس : کليک کنيد
الف - هاشمي: از آبرويم گذشتم/ به آخرين تکليفم عمل کردم

11 مارس 2015 ... به گزارش جهان، صادق زيباکلام از فعالان اصلاح طلب در روزنامه شرق ... از ديد آنها آقاي هاشمي به همراه مشاوران و نزديکان، اطمينان داشتند که اگر ... با پاگذاشتن بر 80 سال آبرو و حيثيت سياسي‌ام، به آخرين وظيفه و تکليفم براي انقلاب و نظام عمل کردم». .... در يک فضاي ارام سياسي همين الان بيش از سي ميليون راي در جامعه دارد.

آدرس : کليک کنيد
خبرنامه دانشجويان ايران | زيباکلام: اگر انقلاب شد به خاطر چيزهايي که ...

16 فوريه 2015 ... به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»؛ صادق زيباکلام در ابتداي اين جلسه .... و همان ها هم داخل مجلس شدند و مصدق در حالي که کانديدا بود حتي براي ذخيره ها هم رأي نياورد. ... مي‌گويند اگر يک نفر از بيرون از ايران مي آمد تعجب مي‌کرد. ..... اين وظيفه تکليف نابود کردن اسرائيل را چه کسي به جمهوري اسلامي ايران داده است.

آدرس : کليک کنيد
يکي از اعضاي دولت باعث شکست هاشمي شد! / قيمت هر رأي در انتخابات ...

11 مارس 2015 ... اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعيت داشته باشد، وابستگي جناحي نبايد در ... از چند ماه پيش بازي «هاشمي مي‌آيد هاشمي نمي‌آيد» را به راه انداختند؛ اما ..... با پاگذاشتن بر ?? سال آبرو و حيثيت سياسي‌ام، به آخرين وظيفه و تکليفم براي انقلاب و نظام عمل کردم ». ... به دليل اشتباهات محاسباتي بود و يا اينکه با علم به راي نياوردن در ...

آدرس : کليک کنيد
وظيفه‌شناسي؛ حس گم‌شده - بيتوته

مي‌گويند، صادر کردن سخنان زيبا بسي ساده است اما عمل کردن به آنها بسيار مشکل. ... وي در پاسخ به سؤال ما که چه موقع حس مسئوليت‌پذيري و وظيفه شناسي در فرد کمرنگ مي‌شود، مي‌گويد: «اگر آن کاري را که مي‌خواهند انجام دهند به آنها تحميل کنيم حس ..... هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر هم نياورد پيروز است ... اخبار,اخبار سياسي,صادق زيباکلام  ...

آدرس : کليک کنيد
بي‌بي‌سي، هاشمي و آينده رهبري ايران! - عماريون

19 فوريه 2015 ... تحليل نويس بي بي سي با اشاره به درگذشت آيت الله مهدوي کني و موضوع تعيين ... اما نه اين طرح شورايي و نه شرط زماني ?? ساله براي رهبري، هيچکدام رأي نياورد.» ... مي گويد: "من مي‌گويم کاري که کرديم، در زمان خودش کار درستي بود. ... رهبري، آقاي هاشمي رفسنجاني مي گويد: "اگر خبرگان به وظيفه خودشان درست عمل کنند، در ...

آدرس : کليک کنيد
وقتي خانم پليس، شکارچي پسران نوجوان مي‌شود + عکس - شمسه

1 روز پيش ... پس ازتحقيقات به عمل آمده مشخص شد که اين متجاوز بي شرم در چندين مورد به ... اگر به فرض محال هاشمي راي نياورند، مي‌گويند که به وظيفه خودم عمل کردم و مردم به من راي ندادند . صادق زيباکلام، استاد دانشگاه تهران امروز سه‌شنبه 94/4/13 طي ...

آدرس : کليک کنيد
روايت شاهدان عيني از تلاش هاشمي براي تصويب شورايي شدن رهبري ...

7 ژوئن 2015 ... من هم در چند مورد صحبت کوتاهي کردم و نظرات امام را درباره صلاحيت رهبري آقاي خامنه‌اي نقل کردم. .... اگر مردم به خبرگان رأي دادند تا مجتهد عادلي را براي رهبري حكومت‌شان ... برعکس رهبري شورايي امري است غيرمأنوس و در عمل با مشکل مواجه خواهد شد. ... نفر مي‌نشينند و مي‌گويند رأي نياورد و اگر بگويند موافقين شورا قيام کنند، ...

آدرس : کليک کنيد
متن کامل مصاحبه روزنامه جمهوري اسلامي با هاشمي رفسنجاني - آفتاب

15 فوريه 2015 ... همان‌گونه که آن جلسه هم عرض کردم، معناي اين سوالات لزوماً اين نيست که ما هم‌چنين ... چون بعضي‌ها مي‌گويند: اگر انقلاب نمي‌شد، به هر حال کشوري بود ولو با .... اگر خبرگان به وظيفه خودشان درست عمل کنند، در صورت نبودن يک فرد ... در جمعي راي نياورد که نخبه‌هاي آن روز بودند و امام آنها را انتخاب کرده بودند که اين کار را بکنند.

آدرس : کليک کنيد
الف - هاشمي: از آبرويم گذشتم/ به آخرين تکليفم عمل کردم

11 مارس 2015 ... به گزارش جهان، صادق زيباکلام از فعالان اصلاح طلب در روزنامه شرق ... از ديد آنها آقاي هاشمي به همراه مشاوران و نزديکان، اطمينان داشتند که اگر ... با پاگذاشتن بر 80 سال آبرو و حيثيت سياسي‌ام، به آخرين وظيفه و تکليفم براي انقلاب و نظام عمل کردم». .... در يک فضاي ارام سياسي همين الان بيش از سي ميليون راي در جامعه دارد.

آدرس : کليک کنيد
خبرنامه دانشجويان ايران | زيباکلام: اگر انقلاب شد به خاطر چيزهايي که ...

16 فوريه 2015 ... به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»؛ صادق زيباکلام در ابتداي اين جلسه .... و همان ها هم داخل مجلس شدند و مصدق در حالي که کانديدا بود حتي براي ذخيره ها هم رأي نياورد. ... مي‌گويند اگر يک نفر از بيرون از ايران مي آمد تعجب مي‌کرد. ..... اين وظيفه تکليف نابود کردن اسرائيل را چه کسي به جمهوري اسلامي ايران داده است.

آدرس : کليک کنيد
يکي از اعضاي دولت باعث شکست هاشمي شد! / قيمت هر رأي در انتخابات ...

11 مارس 2015 ... اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعيت داشته باشد، وابستگي جناحي نبايد در ... از چند ماه پيش بازي «هاشمي مي‌آيد هاشمي نمي‌آيد» را به راه انداختند؛ اما ..... با پاگذاشتن بر ?? سال آبرو و حيثيت سياسي‌ام، به آخرين وظيفه و تکليفم براي انقلاب و نظام عمل کردم ». ... به دليل اشتباهات محاسباتي بود و يا اينکه با علم به راي نياوردن در ...

آدرس : کليک کنيد
وظيفه‌شناسي؛ حس گم‌شده - بيتوته

مي‌گويند، صادر کردن سخنان زيبا بسي ساده است اما عمل کردن به آنها بسيار مشکل. ... وي در پاسخ به سؤال ما که چه موقع حس مسئوليت‌پذيري و وظيفه شناسي در فرد کمرنگ مي‌شود، مي‌گويد: «اگر آن کاري را که مي‌خواهند انجام دهند به آنها تحميل کنيم حس ..... هاشمي راي سنگيني مي‌آورد؛ اگر هم نياورد پيروز است ... اخبار,اخبار سياسي,صادق زيباکلام  ...

آدرس : کليک کنيد
بي‌بي‌سي، هاشمي و آينده رهبري ايران! - عماريون

19 فوريه 2015 ... تحليل نويس بي بي سي با اشاره به درگذشت آيت الله مهدوي کني و موضوع تعيين ... اما نه اين طرح شورايي و نه شرط زماني ?? ساله براي رهبري، هيچکدام رأي نياورد.» ... مي گويد: "من مي‌گويم کاري که کرديم، در زمان خودش کار درستي بود. ... رهبري، آقاي هاشمي رفسنجاني مي گويد: "اگر خبرگان به وظيفه خودشان درست عمل کنند، در ...

آدرس : کليک کنيد



زيباکلام: اگر هاشمي راي نياورد مي‌گويد به وظيفه عمل کردم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1625
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 48
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,274
  • بازدید ماه : 1,274
  • بازدید سال : 40,604
  • بازدید کلی : 747,911